Wie wij zijn

De Werkgroep Amnesty Oegstgeest (groep 192 van Amnesty International Nederland) organiseert verschillende activiteiten en acties. De Werkgroep bestaat uit een aantal vrijwilligers en kan rekenen op de steun van een tiental oproepbare flexwerkers, bijvoorbeeld bij de organisatie en uitvoering van de boekenmarkt, bij marktpresentaties, etc.
De scholengroep van Amnesty Oegstgeest verzorgt lessen over mensenrechten op Oegstgeester scholen voor basis- en voortgezet onderwijs: zie Scholenwerk.

Coördinator van Amnesty Oegstgeest is Yvonne van Velzen.

Acties in voorbereiding!

De financiën worden beheerd door Henk Verhagen: rekeningnr. NL29 TRIO 0197 6662 13 t.n.v. Werkgroep AI Afd. Oegstgeest No 192. Webmaster is Bart Devilee.

Namen en adressen van de Werkgroepleden:
Rita Bruning, Kagerstraat 12, 2334 CR Leiden
Yolande de Bruyn, Floralaan 27, 2343 VN Oegstgeest
Inez Meeuwisse
Yvonne van Velzen, Pr. Beatrixlaan 32, 2341 TX Oegstgeest
Henk Verhagen
Marijke Visser-van Overeem, Govert Flincklaan 12, 2343 SJ Oegstgeest

Amnesty Oegstgeest onderscheiden met Zilveren Roos

De Rudi Martens Roos - de ‘Zilveren Roos’ - wordt door Amnesty Nederland jaarlijks toegekend aan een persoon of groep die zich bijzonder heeft ingezet voor het werk van Amnesty International. In 2011 is deze eervolle onderscheiding uitgereikt aan Amnesty Oegstgeest.

De vaste kern van Amnesty Oegstgeest is klein, te klein. Maar misschien zijn er vrijwilligers die graag willen meewerken in zo’n ‘bekroonde’ groep! U bent van harte welkom.

Wilt u meedoen?
Kijk onder Activiteiten en maak uw keuze. Daar kunt u doorklikken voor meer informatie en voor de betreffende contactpersoon.
Misschien wilt u meedoen in de Werkgroep? Neem dan contact op met coördinator Yvonne van Velzen.

Naar top